domingo, 18 de enero de 2009

Open Access


Blog honek hezkuntzari buruzko azken ideiei izateaz arren Open Access zer den azalduko dut, zeren Interneten irudiak, informazioa... lan bat adibidez egiteko atera nahi duenari baliogarria izango da. Lehen ez nintzen konturatzen Interneten zegoen informazioa norbaitek jarritakoa zela, eta nahi nuena hartzen nuen bai irudiak baita bideoak ere. Baina aurten Teknologia Berrien klasean irudi horiek jabea daukatela ohartu naiz. Hau ez da eskoletan esaten ( eta ikastetxean denok astero informatika ordua eduki dugu ), eta jakin beharreko gauza bat iruditzen zait. Agian ( gehienetan gertatzen da), ez da ezer gertatzen baina liteke irudi horien jabea arazo batean sartzea. Hori dela eta Open Access sortu da eta honekin denok eskura dezakegu Interneen dagoena. Idei honek oso ondo dago zeren Interneta informazioa bilatzeko iturria da, baina honekin informazioa garatzeko eta aldatzeko aulera bihurtu da. Orduan Open Access daukan informazioa erabiltzeko ohartzen dut, zeren era honetako informazioa astero gehituz doa eta gero eta errazago izaten da informazio honek aurkitzea. Hemen Open Access buruzko irudi bat uzten dut.

No hay comentarios: